zaterdag 2 april 2016

Alweer een ontmoeting

Bij mijn inschrijven gisteravond vertelde men me dat ik bij een 'Carolyn' kwam te zitten bij de avondmaaltijd, en wie schets mijn verbazing dat dit een bekende was. Carolyn van de Dolporeis uit 2006, de reis die zo onverwachts verliep. We hebben gezellig samen gegeten.
Ze is hier om voor de SNP te kijken of er een wandelreis rond bepaalde gedeeltes van de 88 tempels tocht te ontwerpen is. We hebben afgesproken elkaar weer over 10 jaar ergens te ontmoeten.
Dit was de avondmaaltijd. Onder de sla liggen nog wat stukjes vis, en er staat (altijd) een kopje miso soep bij. Het roze balletje is zoet. 


Het was vandaag een schitterende dag.


Dit is de tempel 's ochtends vroeg om 7.30 uur.
De tocht voerde weer hoofdzakelijk door bewoond gebied, buitenwijken en dorpjes. Af en toe een bamboebos of langs een rivier. Bij de tempels stonden prachtige bomen volop in bloei!
Ik ben niet zo'n bloesemtype, maar dit was erg mooi, het was alsof je onder wolken van bloesem liep.


Morgen wacht een zware dag, het wordt 1000 meter klimmen naar tempel 12, en daarna weer 1000 meter dalen.
Dit is het pad met de bewegwijzering:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten